You cannot perform this action i bakgrunden

nu när jag har internet som inte sitter i ett usbmodem längre så kan jag uppdatera saker. typ spelsaker. typ sånt som jag behöver göra för det jobb jag gör. typ.

överanvändningen av typ beror på att jag tror det drar ner seriositeten i inlägget något, plus att jag är rätt kolaseg i pallet.

i alla fall.
internet plus spelkonsoler är lika med uppdateringar är lika med en förbannad massa väntan.

ploppade i Little Big Planet för snart en halvtimme sen, tänkte ladda ner Watchmenkostymerna, men spelet ville bara uppdatera sig först.

ok tänkte jag. kan väl inte ta så lång tid.

jomentjenare.

går å sover så länge, säg till när du är klar spelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0