The internet super highway generation

Blä. Här har man gått och varit internetlös en tid. Saknat en fast uppkoppling mot allt det stora och fantastiska här i hemmet. Och så tänker man: Om jag bara kunde fixa lite uppkoppling hej hopp vad saker jag skulle få gjort.

Jomentjena. Nu har jag haft internet i nära tre timmar och vad har jag gjort? Facebookat, sportbladat, bloggkollat, spotifyat, youtubat, slösurfat och nu bloggbloggat alltså.

Var det verkligen det här som jag saknade? 

UPDATE: nej det var det inte. Så nu har jag satt mig och mailat speljobb. Öppnat en flik där jag skrev in resa.se, en annan där jag skrev resa.nu och en tredje där jag mailar Robert i Japan.

Spotify sjunger nothin gonna stop me but divine intervention...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0