Bury my shell at wounded knee

Liten resa - sverigetrippen, fortsätter! Idag har jag i arla morgonstund, har inte varit uppe så tidigit sen den julen jag blev medsläpad och svimmade på julottan, vaknat i samma säng som storebror.

detta machomirakel skedde i linköping. en stad jag bara lyckas passera igenom mest för jämnan. men som säkert är trevlig. ni få förresten ursäkta stavnignen och missbruket av stor och liten Bokstav, det är förbannat kallt i bilen och mina dyrvantar från MQ täcker bara upp till andra fingerleden.
I alla fall. Igår var det dagen efter göteborgsuteserveringen före, så det blev en lugn kväll, himla skön å trevlig på alla sätt. åt mat, köpte naturgodis, hämtade tvätt, slängde kalsonger på golvet och spelade gamla klassiker som Pocky & Rocky, Sunset Riders och Teenage Mutant Ninja Turtles Heroes In Time - varifrån det odödliga bannamnet som titulerar inlägget kommer.

Det blev sängen ganska tidigt. Efter att jag bombat sönder mig själv i Bomberman i en kvart. Storebror är snart lärare och lärare börjar tidigt.

själv ska jag lämna den där bron utanför Nyköping och ta mig in till Huvfudstaden nu tänkte jag.
Där kanske jag får tillräckligt med värme i kroppen för att köra lite bildbevis.

... and on that bombshell så fick jag igår ett mail, om ett par drömmar, resmål och sånt. Som om jag skrivit det till mig själv. Men det hade jag inte - det var det som var det fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0