Helomvändning!

Bloggen har fått klagomål! Två stycken!

Självklart lyssnar vi på våra läsare och utlovar genast både kragryckning och bättring.
Bara idag så var jag faktiskt ute å vandrade med fotograf-Maria på lunchen.

I en affär hittade jag en rolig bok. Den hette: Får man skratta åt det här?
Och innehöll små bilder och texter om saker som man inte får skratta åt. Egentligen.

Som en person som blir "grundligt" undersökt av tullen, och med lagens långa arm i arslet säger: Sluta inte.

Jag skrattade högt.

Sen bläddrade jag och såg ett par i en säng: Hade jag vetat att du var så dålig i sängen hade jag aldrig gift mig med dig.

Jag skrattade högt. Igen.

It´s funny cause it´s true.

... and on that bombshell ska jag lämna bibblan innan tanterna med färgade bågar får för sig att visitera både mig och min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0