Eternal Sunshine of the Spotless Mind

Är en film (som lånat sin titel från en dikt) som jag kommer ihåg som en bra film. 
Så när TV4 Film igår visade den, utan reklamavbrott, slog jag mig ner framför projektorn. 

Och pang. 

Så kommer minnet tillbaka av vad den egentligen handlar om. 

Och jag är visserligen blödig och lättgråten när det gäller film, men den här rullen klämmer fan fram tårar ur en sten. 

Så jag gråter.

Och jag tittar.

Och jag tänker att fy fan vad strålande smärtsamt träffande de har fått till det.

Så fick man lite gråtterapi på tisdagskvällen.

... and on that bombshell så förväntar jag mig inget mindre än 5-0 ikväll. Tokövertag på alla plan och minst tre mål av Zlatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0