Min femtioöring

Saker jag tycker att vi bryr oss  (som människor och som samhälle) för mycket om:
Nobelmiddagen.
Nobelklänningarna.
Anna Anka.
Idoldeltagarnas flickvänner.
De som inte är med i Melodifestivalen för att deras låtbidrag innehöll stötande ord som frihet, fitta och kuk.
Nobelmaten.
Nobelporslinet.
Tiger Woods privatliv.
Tiger Woods sexliv.
Tiger Woods reklampengar.
Tiger Woods golfklubbor.
Årsbästalistor.
Årtiondebästalistor.
Krig.

.... oh, and Hugh Jackman!

saker jag tycker vi bryr oss om för lite:
Pepparkakor.
Stearinljus.
Klimatförändringar.
Återvinning.
Jämlikhet.
Frihet.
Fitta.
Kuk.
Blyerts.
Personliga mål.
Livsmedelstillsatser.
Fred.
Matochsovklockor.

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag kan tänka mig att hålla med dig.

2009-12-14 @ 19:00:13
URL: http://kreativalatsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0