Det är aldrig för sent

Jag vet inte hur länge jag kan skylla min brist på nyhetskänsla med att jag varit i USA men jag försöker ett tag till.

Susan Boyle - 47 år och med i ett talangprogram i tv. Charmig kvinna. Men ett ufo. Den typen som tv-producenterna älskar att filma för det blir så bra pinsam tv när ufona gör bort sig.
Så hon går in och ska sjunga. Folk fnissar. Kvinnan är ju ett ufo. Så börjar hon sjunga.

Och alla tappar hakan.

(Hittade inget klipp att länka in - men väl en länk)
Kolla själva om ni missat det: http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

Jag blir glad. Inte bara för att Susan visade vart skåpet ska stå utan för att hon (enligt egen utsago) är 47 år, arbetslös och okysst. Det ger hopp åt alla oss som ibland känner att tiden rinner iväg, det visar att det aldrig är för sent.

Så nu ska jag ut och jogga för att komma i toppform inför division 22-premiären med Korp-gänget. Vem vet, kanske vandrar en scout förbi och värvar mig till Liverpool?

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag som sett dig lira live är ju ... skeptisk, om jag säger så.

Men självmålet i krysset är ett mål som inte någon som var där kommer glömma. Snyggare självmål får man leta efter.

Hur är det med dig annars efter resan?

2009-04-21 @ 00:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0